KOM ÄNGLAR

Fy vad bevsiken jag blev på the bachelorette! Trodde hon skulle välja mellan Jesse och Jason idag, men icke! Usch vad jag & mormor blev irrterade (har fått mormor att med kolla på de programmet).

Men i alla fall, livet suger rätt hårt just nu faktiskt. Jävligt hårt om jag ska vara ärlig. Det kanske låter konstigt, men jag är tacksam att skolan börjat igen, för det går inte en skoldag utan att man skrattar, Johanna, Therese, Josefine och Sonja gör alltid mina skoldagar bra! Tack för det tjejer!


Mamma hade gjort en jäkla lista förut, okej, jag kan förstå henne, jag måste hjälpa till mer hemma. Jag vet, jag vet. Jag ska bättra mig!

Puss på J, T, J och S som alltid gör mina dagar bra och får mig glömma alla bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Bäck :)

Gulligt (:

2009-10-07 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0