IMORGON BÖRJAR HELVETET

Imorgon börjar helvetet, jag har liksom en klump i magen. Imorse när jag satt och åt frukost kände jag mig ändå liksom skolmotiverad, de skulle bli kul att börja igen, och jag skulle verkligen gå in för skolan, det hade jag bestämt. Sedan loggade jag in på burgårdens hemsida och sökte upp min klass schema, sen så kände jag bara att jag ALDRIG mer vill till den skolan, jag kan lika gärna ge upp nu. Jag kommer ALDRIG orka. Förra året klarade jag inte ens 3 timmar i skolan utan att vantrivas, och jag gick hem och skolka nästan alltid från sista lektionen (om inte Åsa hade sista lektionen) för henne våga jag inte skolka ifrån. Men nu har vi fått ett schema som är de sämsta jag sett i hela mitt jävla liv! Vi börjar 8 varje jävla dag, utan måndag och slutar halv 5 varje jävla dag utan måndag!?!? Är det så det ska vara?!!!
Min vardag kommer isåfall se ut såhär på veckorna:
05:30, gå upp, gå ut med Saga.
06:00, äta frukost, göra mig iordning.
07:00 cykla ner till bussen.
07:24, bussen går in mot stan.
07:45 hoppa av vid korsvägen.
08:00: skolan börjar!

16:30, ta bussen hem och vara hemma innanför ytterdörren PRICK halv 6!

JAG GÅR OCH HÄNGER MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0