UUUUSCH

Godkväll! Just nu sitter jag här och mår piss! Trodde jag skulle må bättre av att jag stanna hemma idag och ta det lungt, men så var icke fallet, tyvärr. Nu mår jag sämre än någonsin. Ont i halsen, illamående och ont i huvudet från och till, inte alls kul vill jag lova!
Idag har jag suttit och tittat igenom olika hundraser, jag har bestämmt mig för att försöka övertala mamma att jag ska få köpa en egen hund. Vi får se hur det kommer gå, men jag tänker inte ge mig. Men i alla fall, nu klockan 20:00, (tror jag det är) så börjar IDOL! Jag hoppas innerligt de startat i Göteborg, för då kanske min kompis Erica Bertilsson är med, och herregud vad jag kommer skratta isåfall! Det skulle ju göra sånt nått blir roligt med denna dagen i alla fall, så jag får helt enkelt hoppas!
Imorgon ska man få göra blommor i oasis i skolan, och TA MED HEM! Och givetvis så är jag sjuk då, jag blir så himla trött, jag har alltid missflyt med allt känns det som. Men jag hoppas jag överlever.
Nu ska jag sätta mig i soffan och förbereda mig inför Idol och ringa Anton. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Puss!

Kommentarer
Postat av: erica

stackars malin da, att de inte var i gbg igår;)

2008-09-04 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0