EN DAG FULL UTAV SKRATT

God eftermiddag! Imorse när jag gick upp, kände jag att jag hade jätte ont i halsen när jag svalde, och jag var hes i min röst. Men det hindrade mig inte från att gå till skolan! Första lektionen idag var Engelska, (förra veckan när vi träffa våran engelska lärare första gången, tyckte jag inte alls bra om honom, men han var helt okej idag). Efter engelskan hade vi håltimme i 2 timmar! Så jag, Josefin, Sonja & Therese stack in till stan, det hela var menat så att jag skulle köpa en "mapp/pärm" till alla mina papper och ett pennfack, men det var otroligt dyrt och jag hitta inget jag fassna för så direkt, så jag struntade i det. Vi drog till Mc'Donalds istället och lilla jag tryckte i mig en Mc'feast meny + en McFlurry med smak av bilar!! (Kan stark rekomendera smak av Ahlgrens bilar, supergott var det!) Och det bästa med allt (eller kanske det sämsta) var att hon jag beställde av, verkligen överdrev med pommesfrites til mig, och jag fick så mycket glass i min "bägare" att det va nära att rinna över kanten! Jag vet som sagt inte om det var bra eller dåligt, då jag nu sitter och har ångest över att jag åt så mycket, men jag fick ju i alla fall valuta för pengarna!
Efter vår "lunch" så tog vi spårvagnen tillbaka till skolan då vi skulle ha gympalektion, och jag ska tillägga att vi har världens roligaste och bästa gympalärare, han är så himla go! Idag hade vi teori med honom, vi snacka bara om hur man mår, att man kan må psykiskt dåligt men kroppen mår kanon, eller tvärt om. Han meddela även oss att vår matte var inställd, så vi fick sluta efter hans lektion, vi blev väldigt lyckliga, då vi fick sluta 13:15 istället för 15:30!
I centrum såg jag Hamed sitta på en bänk och vänta på 611, då blev jag glad, jag sa hejdå till Sonja och Josefin och satte mig med Hamed, väl på 611 träffade vi Helen & Kajsa, det blev väldigt glada över att se Hamed tror jag! :)

Och jag har gått hela denna dagen och klagat över att jag har haft ont i halsen, på min vänstersida utav halsen är det typ en "kula", och det gör jätteont om jag tar på den! Jag tror jag typ kommer få halsfluss eller något sådant nu, är rädd för det! Många i min klass är ju sjuka och borta på grund av halsont mm. bara det inte är halsfluss säger jag bara! Snälla skona mig!


JUST DET!
Glömde säga att jag är sjukt less på min bloggdesign, och lilla jag är inte så duktig på det där med att fixa till bloggar, så om någon läser det här, som skulle vilja ställa upp på att piffa iordning min, så snälla säg gärna till! Hade blivit väldigt glad.


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, klart jag blev :D

2008-09-02 @ 16:24:18
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0