MIN HELG

Hallo eller! Sorry att jag inte skrivit. Men jag var på kalas hos Alva i fredags, helt okej var det (ska be Linda om bilderna så ni får se dem så småningom) Anton kom över till Daniel på kvällen en stund, sedan drog vi hem till mig vid halv 2 på natten ungefär.

Igår, ja va hände igår? Inget speciellt alls, var med mamma och mormor, sedan på kvällen kom Anton, vi såg på film, åt godis och åt glass, jordgubbar, grädde, maränger och kolasås, supergott var det!

Idag har jag vart med Anton, han åkte förut, och efter det har jag bara suttit och läst om japansk spets, läst valpboken och besökt olika kennel hemsidor, men tror ändå jag har fassnat för den första (där min valp redan är född) :D

JAG VILL HA MIN VALP NUUU!
Förresten, jag vill ha ett coolt namn på min lilla skönhet, tror det kommer att bli en tjej, har ni några namnförslag?
Själv har jag kommit fram till dessa än så länge: Moa, Ester, Stina, Vera, Elsa, Astrid & Berta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREJA!

2008-09-07 @ 18:09:10
Postat av: Anonym

VERA

2008-09-07 @ 18:27:22
Postat av: Anonym

VEEEEEERA

2008-09-07 @ 18:27:38
Postat av: Anonym

vera

2008-09-07 @ 18:41:17
Postat av: Anonym

VERE VERA VERA VERA ! MALIN FATT ADET NÅGON GÅNG INNAN AJG KLIPPER AV DIG DITT HÅR

2008-09-09 @ 21:36:24
Postat av: Malin Linnér

Men Vera heter en i min klass + att min kanin hette Vera ;D

2008-09-11 @ 11:33:54
URL: http://malinlinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0