MÅNDAGAR, VARFÖR FINNS DEM?

Förlåt att jag ej uppdaterat, har tröttnat och tycker det är tråkigt.
Det har hänt mycket sen sist. Orkar inte förklara allt. Men både roliga saker och tråkiga saker har hänt.
Men i alla fall, idag fick jag sovmorgon, vi började 10:15, men lilla Sonja och jag valde att ta 10 bussen från centrum och komma ungefär 3 minuter försent, läraren blev sur och sa: har ni missuppfattat tiden jag sa eller? Orka det, några få minuter! Men jag träffa iaf Kajsa i ungefär 10 sekunder i centrum imorse, det gjorde mig lite gladare i alla fall.
Skolan sög, fick sluta en halv timme tidigare för min matte lärare, hon är go hon. Nu är jag hemma och ska plugga in 41 engelska glosor tills imån, skriva klart om mitt café, skriva klart om min brällopsdekoration, plugga in latinska glosor, och mycket mer! Jag är trött på det här nu!

Allt från mig, PUSS

Kommentarer
Postat av: erica den bästa

jaha, själv har man inga glosor! :)

Jag ska svara på ngra frågor sant eller falskt, sedan ska jag bara rätta till min krönika! :) TIHIHIIHIHI

oj vad jag har mkt o göra asså! (A) HIHIHIIHHIIHIHII

2008-09-29 @ 16:43:38
Postat av: kajsa

Haha:D det är korn, asgott! typ som kött fast vegetariskt då;)

2008-09-30 @ 15:36:03
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0