HOS MORMOR

Hejsan Hoppsan (Lillebror)
Inatt sov jag hos Kajsa, vi drack te, såg på ensam mamma söker och vi provade (JAG) provade olika kläder hos henne, hade ju panik för att jag skulle skolfotograferas som idag. Till slut fick det bli ett ljus rosa linne med ett fint ljus rosa (t-shirt/linne?) Tack för lånet Kajsa! Jag fotograferades tio över 9 idag, därefter hade vi materialkunskap (tråkigt) och sedan lunch, då stack jag, Sonja, Josefine och Therese till Subway, vi hade ett erbjudande, köp en och få en på köpet, det var skit bra! Jag köpte en baugette med grillad kyckling och lite annat smått och gått i, supergott var det! (bilder från subway men mer kommer när jag kommer hem till min data (då jag nu sitter hemma hos mormor på hennes data). Efter "lunchen" åkte vi tillbaka och skulle ha matte i 1½ timme, men vi fick sluta redan  13:15, istället för 14:00, älska mattläraren säger jag bara!
Senare idag vid halv 7 ska jag på föräldramöte (och elevmöte då vi elever också ska med, ellr?!) I alla fall, känner inte för det någonstans!

Känner att jag ligger efter jätte mycket nu i skolan när jag varit sjuk, ucsh jag HATAR det! :(
(synd om mig)

Ha de kanon, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Helen

haha nej, jag läste det inlägget senare + att jag knappt la märke till det. vadå, är det från samma film eller nått? Hahaha

2008-09-08 @ 23:41:02
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Malin Linnér

Haha nej, men tjillivippen är från nils karlsson pyssling, och hejsan hoppsan lillebror från karlsson på taket, asså Astrid Lindgren har gjort båda filmerna ;D

2008-09-09 @ 16:54:15
URL: http://malinlinner.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du har en riktigt cool stil tjejen, keep on! (Y)

kram,

2008-09-30 @ 23:09:43
URL: http://rebeccajohhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0