HOS DIG ÄR JAG STARK, HOS DIG ÄR JAG UNDERBAR

Halloj! Förlåt för mina dåliga uppdateringar!
I Onsdags sov jag hos Anton igen och på kvällen kom Austad och Hampus och joina oss när vi såg på idol. Efer idol såg vi på någon typ huligan film, och sedan blev det läggdags!
Igår gick jag hem efter halva dagen, hade ont i huvudet och var allmänt trött, jag satt och vänta på Anton i 1½ timme i landvetter centrum, ingen höjdare men vad gör man inte? :) Sov hos Anton inatt igen, vi såg idol, sen orka vi inte mer, sen gick vi ner och la oss. Idag stannade jag hemma från skolan, då jag känner mig lite krasslig, ska plugga som fan nu!

Hoppas ni har det bra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0