FÖDELSEDAG

Hej! Jag mår tyvärr inte alls bättre, vafan är det med mig?! Mår illa HELA tiden, usch fy och blä.
Igår kväll föddes min valp, och dess 3 andra syskon! Det blev 3 tikar och en hane, och jag ska få välja vilken jag vill utav tikarna, snacka om LYCKA! Jag ska dit om 4 veckor, hälsa på och eventuellt då välja vilken jag vill ha. Och den 7 November kommer jag nog att hämta hem mitt lilla busfrö, så är planera för tillfället i alla fall :)

Idag fyller mitt fadderbarn Alva Linnér 1 år, kalaset börjar vid 18:00, så det blir väl att proppa i sig Ipren, och inte lyfta eller leka speciellt nära varken Alva eller Tindra för att innte smitta dem. Usch för att må såhär, men när jag tänker på min lilla valp, mår jag genast LITE bättre! :)

Hoppas ni mår bättre än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0