ANTON, DU ÄR ALLT

Hej! Igår gick jag ifrån skolan redan vid halv 12, då jag, mormor & Anton skulle åka till Ullared tillsammans. Det var en mysig liten tripp! På Ullared hittade jag massa med saker till min lilla valp (bild nedan). Efter Ullared körde mormor hem mig och Anton till Anton, då jag och Anton började laga potatisgratäng med kycklingfilé, sjukt gott! Sedan skulle vi se på film, det blev att vi såg en jätte hemsk svensk film (fruktansvärd) minns dock ej vad den hette. Hampus kom och joina mig och Anton ett tag, när vi såg på filmen. Anton kom med värsta burken oliver och satt och möla i sig i soffan, (Hampus hatar oliver, och jag är ingen vän utav dem heller) men det blev att jag smakade på en, och då ville inte Hampus va sämre, så vi satt där och åt oliver som bara den till slut, fast vi tyckte det var äckligt jag och Hampus, hah! Men Anton var otrolig, han kunde typ ta 10 st i munnen samtidigt, usch då hade jag och Hampus spytt! Hah.

Snart börjar idol, och jag sitter och äter glass, mums!
Imorgon sover jag hos Anton igen, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh, vad mysigt med en hundvalp, vad är det för ras? =)

2008-09-29 @ 16:56:32
URL: http://skl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0