WEEKEND

Halloj!
Ingen idé att be om ursäkt längre, hah!
I fredags stannade jag kvar i stan efter att vi slutat skolan, Sonja och jag åkte till Nils Erisson terminalen (Sonja skulle ta bussen därifrån hem istället) och jag skulle möta upp Anton där. Jag och Anton gick och tittade i lite affärer, sedan åt vi på McDonald's (blev ni chockade nu?!) hah! Efter det åkte vi till Bergakungen för att hämta ut biobiljetterna till Patrik 1,5. Jag, Anton, Anjelica och Thomas skulle nämligen se den.
Sedan satt jag och Anton och vänta inne i bergakungen ett tag (filmen började 18:30, och vi hade ingenting att göra). Jaja, iaf , filmen va skit bra, och efter bion skjutsa Thomas hem mig och Anton hem till mig.

Lördag var Daniel och hela hans familj bjudna hit på Middag, det var mysigt och på kvällen kom även Anton hit. ÄLSKLING!

Söndag var jag med underbara söta lilla Kajsa, vi hade en enormt mysig och kul söndag! <3

Min helg har vart fullspäckad, men enormt kul.

Jag älskar dig mer än något annat i hela världen Anton <3

Kommentarer
Postat av: kajsa

aa ska vara med i det ja :)

2008-10-19 @ 21:50:32
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: kajsa

hatar det med.. så konstigt :/ älskar dig <3

2008-10-21 @ 12:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0