JOHANNA

Hallo!
Igår kom Johanna till mig, vi gick en liten promenad (men de började regna så vi gick hem igen). Därefter såg vi ensam mamma söker (BÄST)! Sedan började någon film, typ 40 år och oskuld som vi kikade på. Vi åt även våfflor med grädde, mums!
Idag åkte vi in till stan. Efter att Johanna hade prövat min mössa igår ett antal ggr, så köpte hon en likadan mössa idag, fast svart. Vi gick även runt överallt och letade skor till mig, men alla i min skostorlek va slut .. Men nu har vi ringt och paxat undan ett par 37:or i kållered, som jag och mormor ska hämta imorgon. Vi gick på café Vanilj och drack varm oboy, Johanna åt nån vit sak som va skit söt, och jag en fralla med ost och skinka, as gott!

Men jag e nog världens dummaste människa, jag skulle ta tag och plugga nu inför provet på måndag, då upptäcker jag att jag glömt boken som man ska plugga i skolan!! Så jag fick skicka iväg ett snabbt sms till min handledare Åsa och fråga om skolan va öppen under denna veckan så jag kunde hämta boken, efter en stund ringer hon upp mig och säger att den är det. PHU! Tack att man har en sån bra lärare som alltid svarar på ens frågor!
Så imorgon blir det att åka till kållered med mormor och därefter hämta upp min bok i skolan. Efter det får det bli att vara med Anton, saknar honom!

Bilder från igår och idag:


vrf vi glänser så mkt i ansikterna var för att vi precis hade kommit in från regnet :)


haha, meningslös bild!


kafé vanilj - fy fan va gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

oj, jag såg ju inte lite konstig ut på den bilden, thih!

2008-10-27 @ 19:15:33
URL: http://johannastomberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara fråga... Du skriver i inlägget angående djurplågeri att man inte ska använda äkta skinn osv. men käka fralla med skinka på är helt okej? Man använder jävligt mkt grisskinn i kläder o sånt, men är inte det lika bra o använda skinnet också när man dödat djuret för köttet?

2008-10-29 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0