FY FAN

Ibland vill man bara sjunka genom jorden och önska att man aldrig blivit född, i det stadiet befinner jag mig just nu. Jag är trött på mig själv, trött på skolan trött på allt helt enkelt.
Jag har vart hemma igår och idag, jag är lite halvseg, allmänt hängig helt enkelt, imorgon har vi prov i floristgrejen, och jag måste få bra resultat för att få VG, men jag orkar inte?! Jag orkar inte sitta och läsa alla de sidorna, jag orkar inte få in en enda ny sak in i mitt huvud. Jag vill bara få ut allt jag har ur mitt huvud istället, installera om hela mig och börja på 0 igen, men nej, det går inte, jag MÅSTE plugga in allt nytt, det går inte att börja om från 0.
Men vad gör man, när man inte har ork till någonting?

Varför lever man ens, vrf plugga in all skit, när man endå en gång ska dö? Åhh, hata livet!

9c, jag drömmer om er varje natt, saknar er enormt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0