YOU DON'T KNOW

Det var exakt 361 dagar sedan ..

jag vill ligga nära dig nu, ha mitt huvud på din axel och klia dig lätt i handflatan och göra "knarkarm" som du och jag säger
jag vill ha dig hos mig nu, jag vill titta på dig och försöka hålla mig ifrån att le men sen inte lyckas då vi båda brister ut i två fåniga leenden, som bara du och jag gör.
jag vill ligga och bara hålla om dig, känna dig andas och sedan sakta, sakta somna.

jag vet hur mycket jag betyder för dig, för även om du inte säger det alla gånger, så kan jag se på dig, exakt vad du tänker och känner, ibland behövs inga ord, inte för oss två - vi kan varandra utantill.

jag tror inga någonsin kommer kunna ha så kul ihop som du och jag har när vi är tillsammans,
jag tror ingen någonsin kommer kunna älska dig lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0