VALBORG

Okej, igår hade jag verkligen as kul! :)

Hade inte planerat något alls, funderade på att va hemma och sitta och mysa och se på film (för mig själv).
Det blev ändarde planer väldigt snabbt.
Jag gjorde iordning mig och blev skjutsad ner till landvetter vid 18:00 då jag mötte Johanna.

Vi gick på promenad runt hela Backa, det gick ju inte snabbt om man säger så. (Hände rätt mycket under den promenaden vill jag lova ;D)
Sedan gick vi till centrum och köpte energidrycker. Efter det gick jag och Johanna och köpte korv typ, efter det så gick vi upp till grusplanen vid skolan(?) Där vi satt en stund, sedan gick vi ner mot centrm igen och satte oss vid Oléplan, där stötte vi på bland annat på Malin. Kajsa träffade jag med en stund, vi gick in och kissa i skogen, efter det var hon borta, hah(?)!
Det hela slutade med att alla hamna vid kyrkan, där jag träffade Olin för första gången! :) Det var as kul att äntligen ses!
Ja, i stort sett så var det, vi var la där vid krykan ett bra tag, sedan fjäskade jag, Johanna & Malin, så vi fick Emil & Aron att köra hem oss. Jag, Johana & Emil på en moppe och Malin o Aron på den andra.
Sen sov, Johanna, Malin & Emil hos mig.
Och jag har fan inte sovit en blund, sammanlagt har jag sovit två timmar inatt, usch och fy!

MEN JAG HADE VERKLIGEN EN AS BRA VALBORG! :)

Kommentarer
Postat av: erica

EH JOTACK JAG MÄRKTE ATT VEKRLIGEN ALLA SAMLADES OCH HAMNADE VID KYRKAN! FAN VA NI VÄSNADES

2008-05-01 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0