TILLSAMMANS ÄR VI LYCKLIGA, RIGHT?

Idag var det ängla dag i skolan. Det var faktiskt roligt!
Vi kastade ostbågar på Helen, Jesper & Prim som hade raklödder i hela sina ansikten. Hah!
Sedan gjorde vi en annan lek, typ snurra runt o springa, men jag var ej med på den, för hade spytt då! ;D

Jag är jätte pigg, vet inte vad det är med mig, skulle nog kunna springa 7457 mil nu eller nått, (eller så är de att jag är övertrött) ;D

Jag är hungrig och är nyfiken på hur mina barn kommer se ut när jag blir äldre, jag typ vill ha barn nu! Såg på barnmorskorna förut, och fan vad jag vill ha barn nu, haha! :D
Men de får nog vänta ett par år till, typ 6 år, för jag ska ha barn när jag är 22, precis som mamma & mormor :)
Tänk att få hålla sitt egna lilla barn, precis när de kommit ut och få se hur den ser ut och en massa, ååååh, jag får fan moderkkänslor nu. hah!
Jag måste va knäpp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0