SUDDA BORT ALLT, SNÄLLA?

Fan, fan, fan, FAN, jag orkar inte med alla jävla saker vi ska göra i skolan längre.
Nu måste jag ta tag i att göra tekniken men jag ORKAR inte. Funderar på att skita i det, men jag vill inte tappa mitt VG. Fan!
Jag "gillar" att vara i skolan, men allt som lärarna öser ut över oss nu innan allt e slut, det knäcker mig. För jag har ingen lust till att plugga alls, jag vill bara leva lyckligt i skolan nu den sista tiden o ha bra minnen utav den, vrf kan vi inte få göra det? Vi har ju kämpat så hårt i 4 år? (och då menar jag verkligen kämpat, för det har vår klass verkligen fått göra sedan 6:an, vill jag lova!)

Så kom Anton hit förut för att typ hämta sin SO mapp, så satt vi typ på tegelpannor som var uppstaplade nere vid garaget, och givetvis drar jag i benet där, så det börja blöda jätte mkt. Och nu svir det som as.
Fan att jag ALLTID ska skada mig.


du vet att jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0