SORRY

Förlåt, förlåt och åter förlåt för att jag inte uppdaterat min blogg på väldigt länge! Men har inte haft tid helt enkelt. Vädret är underbart och jag har lämnat in mina sista uppgifter någonsin i grundskolan. Känns både ledsamt och skönt på samma gång. Igår plugga jag och Anton på de sista i högstadie boken och No:n, så vi blev äntligen klara - WONDERFULL.
Nu ä'r jag olidligt varm och funderar på att gå ner i garaget och sätta mig en stund (där är de jätte kallt).
Imån blir det att åka och bada någonstans, vet inte vart än. Underbart :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

gött med att det är fint väder, och bada är det bästa, själv badade jag igår :)))

2008-05-31 @ 11:39:18
URL: http://lisasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0