SOLEN SKINER, UNDRBART

Efter skolan så åkte jag moppen hem. Men jag stannade nere vid ån för ville känna om det isade lika mkt nu som det gjorde när jag förlorade vadet mot Anton och var tvungen att bada för typ 1 vecka sedan.
Så jag tog av mig skorna och kavlade upp byxorna och gick i. Okej, det var ju inte varmt, men faktiskt inte heller lika kallt som det var för ungefär 1 vecka sedan. Men iaf, när jag stod där nere så åker Anton på sin moppe förbi uppe på landsvägen och Richard kommer med sin mopedbil, Anton ser mig och kör in till mig.
Sen så står jag och överväger om jag ska bada eller inte. Det blir inte så iaf. Sedan bestämmer jag & Anton att jag ska köra hans moppe hem till mig och han min moppe. Så vi kör och dem jävlarna hade typ hyvlat vägen, så det var förjävligt att köra! Usch!
Sedan kommer vi hem till mig, så typ går vi och solar, eller Anton satt i en solstol på altanen så (la) jag mig i hans knä, sedan somnade jag där! Tror även han var en aning lååångt borta iaf, hah. Det var mysigt iaf!
Efter det när vi vaknat till, lägger vi oss på dynor på altenen och lyssnar på min lillebrors mp3 som bara innehåller sjuka låtar typ med Björn Rosenström. Så där ligger jag och Anton och sjunger högt för kung och fosterland med till alla hans låtar. "Om du drar ner min byxa ska du få se en yxa, en yxa som gör allt för att få lite ballt ..." sjöng vi nog högt inför alla grannar. Även alla hans andra låtar.
Sedan hoppade vi typ studsmatta och fy fan va jag skrattade! Anton fick typ en panik blick för jag kasta en boll mot han när han hoppade, så han landade på den och typ ramla, jag kunde fan inte stå upprätt, asså fy fan va jag skrattade! Haha!
Sedan åt vi typ mat, och sedan typ åkte jag och Anton följe hem till han (jag skulle till Daniel). Det var typ min dag, vart en as bra dag, VERKLIGEN! :)

Imån, vattenkrig i skolan? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0