RES MIG UPP

Suttit och tänkt mycket nu under kvällen. Hur det var förr, i 6:an och 7:an till exempel osv.
Hur dåligt jag mådde under den tiden, då jag gick hem och grät varje dag efter skolan pga av att jag hatade min klass. Hon som hjälpte mig när jag höll på att gå under, var Helen Rydlinger. Och det kommer jag aldrig glömma i hela mitt liv. Hon ändrade på mitt liv, och hjälpte en människa hon knappt då kände.
Så jag vill bara att du ska veta, jag är så tacksam för allt du gjort/gör för mig Helen. Hade de inte vart för dig, hade jag inte vetat vem jag hade varit idag. Och det är skrämmande. Det är hon som hjälpte mig inse, att våran klass är den bästa någonsin, och fick mig att älska den! Så med stora bokstäver TACK HELEN, JAG ÄLSKAR DIG!


Kajsa och jag har suttit och pratat mycket nu på msn under kvällen om en massa olika saker, så jag vill bara skriva,
-Kajsa hela du utstrålar glädje, hela du är söt, hela du är helt enkelt underbar.
Jag önska att jag var som du. Du har alltid stått kvar vid min sida, även fast du tyckt det vart kämpigt, så har du aldrig lämnat mig. Sånt glömmer man aldrig, en sådan vän glömmer man aldrig.
Tack Kajsa för allt, jag älskar dig så otroligt mycket!


Kände bara för att skriva detta till dessa två personer, fick sådana känslor och tankeställare under kvällen.


Kommentarer
Postat av: k

du

2008-05-09 @ 18:56:05
Postat av: Helen

jag blev tårögd när jag läste detta. Jag älskar dig malin och är bara glad över att jag fått lära känna dig!

2008-05-10 @ 10:15:27
URL: http://heln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0