ORD?

jag valde att ha dig som min luft "fixare" , och utan dig skulle jag inte överleva.
ibland gjorde du medvetet så jag inte fick någon luft, jag förlät dig gång på gång, trots att jag mådde väldigt dåligt över det. men jag ville ha kvar dig som min luft "fixare" då du gav mig den finaste luften som ingen annan någonsin skulle kunna ge till mig. jag tyckte gång på gång att det var värt att må dåligt ibland utav att inte få någon luft, för du gav mig ju ändå ofta den bästa luften i världen till just mig.

men jag vet inte om det är värt det längre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med.. Gå & knulla någon annans Pojkvänn iställlet !!

2008-05-24 @ 13:34:31
Postat av: Malin

haha patetiska människa. någon annans pojkvän? hah, vad fan snackar du om? väx upp.

2008-05-25 @ 00:18:44
Postat av: Helen

vadå någon annans pojkvän?
eh

2008-05-25 @ 13:58:27
URL: http://heln.blogg.se
Postat av: Lisa

haha, patetiska jävel som inte vill visa vem han/hon är!! "anonym, jag hatar dig!"

2008-05-27 @ 11:58:18
URL: http://lisasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0