MIN UNDERBARA PAPPA

Om någon skulle säga till mig att jag fick en endaste önskning och att den skulle gå i uppfyllelse, så hade jag inte sagt som nog väldigt många andra hade gjort. Jag hade inte önskat mig pengar i mängder, min önskning hade vart väldigt simpel och lytt: "Gör så att min pappa kommer tillbaka."
Det hade inte spelat någon roll om vi så skulle bo i ett äckligt gammlt hus, eller om vi var stenrika. För jag vet, skulle jag bara fått tillbaka min pappa i livet, så hade jag vart lycklig. Och pengar gör inte en människa lyckligare. För man kan aldrig köpa sig lycka.

Pappa, min högsta önskan är att få tillbaka dig till mig nu, för jag saknar dig så sjukt mycket. Du är min pappa och det kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig.
Jag är stolt att jag är från ditt kött och blod, att jag har mest utav dina drag, för jag älskar dig något så otroligt mycket!
Jag längtar tills den dagen vi kommer att ses, jag ska springa fram till din famn, få känna dina armar omfamnade kring mig, och där ska jag stå i din famn och aldrig släppa taget. Det är ett helvete utan dig pappa, jag orkar snart inte mer. Min bästa vän och pappa - jag älskar dig!!
/ Din dotter.


image85

Kommentarer
Postat av: emma

vi känner inte varandra malin, men jag måste bara säga att jag tycker du är jätte stark!

2008-05-17 @ 12:49:22
URL: http://schlemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0