HEJ HEJ SOMMAR

Jag känner för att göra en stor förändring i min blogg nu. Är så trött på hela layouten och allt. Men jag klarar väl mig.
Igår satt jag från klockan 13:20 till ungefär 22:00 och bara pluggade, alltså ungefär 9 timmar i sträck! Men jag fck gjort jätte mycket så det kändes bra i alla fall.  Men No:n, tar fan kål på mig!

På måndag ska hela klassen hem till vår lärare Maria och det ser jag fram emot. Äntligen så får de från Landvetter längre väg att åka än vi från Härryda. Det brukar ju alltid vara tvärt om. Hah! Men då ska vi till Rävlanda och det är bra för oss Härryda "bor", (eller iaf oss som bor på 611 linjen), för vi kan gå hemmifrån senare och komma hem tidigare ;D Hemma hos Maria ska vi leka lekar och grilla och ha det mys, det underbaraste är att alla andra klasser på skolan har "vanliga" skoldagar, - njutningsfullt! :)


Jag är väldigt trött och känner mig lite nere, vill bara gå och lägga mig och sova.

image87

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: sandra är världens sötaste också :)
svar: tack, du har också en väldigt fin blogg .

2008-05-27 @ 20:13:00
URL: http://lisasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0