HAVET

Igår var jag vid havet med Anton, mamma & Jeanette.
Fan va härligt det var! Vi solade, och blev riktigt bruna faktiskt, och vi badade! :)
Det var 16 grader i vattnet (varmare än i landvettersjön vill jag lova) och till och med min mamma bada!
Det var mys, när vi åkte hemmåt åt vi på Mc Donald's och sedan bar det av hem, då blev det mer sol på altanen. Sedan på kvällen drog jag och Anton till den nyöppnade godisaffären vid PMG och vi köpte godis för 70 kr!! Sedan drog vi hem och la oss på en madrass framför tv:n och såg på film, jag, Anton & Mattias. Fast jag somna under filmen. Jag och Anton låg och sov på madrassen hela natten, för vi orka inte gå ut till friggeboden.
Idag har dagen bestått utav att ha solat. Men jag känner mig depriemerad? Mamma med, så vi går och deppar ihop tsm här hemma. Trist som fan.

Nu ska jag nog ut och gå en sväng, kanske mår bättre av det?

du vet, - allt du behöver veta. Jag älskar dig, och du vet det.


image81
HAVET = UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0