HAPPY SUNNY DAY

Anton sov hos mig inatt, imorse när väckarklockan ringde vid 06:00 orkade vi inte gå upp. Vi bestämmde oss för att skita i gympan. I skolan gick dagen as fort och den var bra. Vi såg på teater pjäs, haha, så oseriöst så de va kul! Efter de på a-tiden åkte vi i min grupp ner + Anton ner till landvettersjön för att spela in vår engelskafilm. Hah, så kul kommer den bli!
Jag & Anton badade i filmen, hah!
Efter de drog vi till centrum och köpte glass, sedan så drog Fanny, Johanna & Kajsa. Och Anton och jag åkte och tanka min moppe, sedan tog vi våra moppar och körde hem till mig och solade på altanen men mer :)
Sen skulle Anton till sin kusin som fyllde år så han fick åka. Jag och mamma drog på världens cykel tur, herregud va vi cyklade, typ upp till Fanny, och runt hela härryda ungefär. Det var jobbigt, men känns bra nu efteråt! :)

Nu kanske Anton kommer hit, eller så drar jag till han får se.

Bra dag idag iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0