EN GÅNG OM DAGEN

Just nu känner jag ett stort behov utav att bara snacka med Sandra Olin, men då är fanskapet inte inloggad .. :/

Imorgon ska jag och Johanna till den stora staden och jag ska köpa bal skor, kuvertväska, halsband och skolavslutningskläder. Ser faktiskt fram emot det, att bara strosa omkring inne i stan.

Och jag vill bara tillägga att alla bloggar som Emma gör om åt sina vänner är otroligt fina, blir avundsjuk på varenda än! Hah :)

Känner att denna blogguppdateringen blev väldigt "hackig" precis som den innan, men spela roll.

du

Kommentarer
Postat av: emma

haha den lilla kommentaren om mig fick mig att le :)

2008-05-21 @ 12:26:18
URL: http://schlemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0