BLUE BLUE SKY

Idag var det en bra dag i skolan. Den gick väldigt snabbt. Hade med mig min kamera till skolan idag, för att ta så många bilder utav klassen som möjligt innan vi slutar :)
Så jag & Kajsa sprang runt och fotade allt möjligt idag.

Imorgon är det ängla dag, ser la fram emot de sådär, hoppas det blir roligare än jag tror iaf!


I ett barns ögon är allt så lätt, det finns inga bekymmer för de tar de vuxna hand åt än.
Är man glad, så är man glad, och det man skulle kunna gråta för är att man ej fick följa med till affären eller favorit leksaken gick sönder ungefär.
Men när man börjar förstå sina bekymmer, alla sina problem, sina känslor, - ja allt, det är då det tuffa börjar. Livet på egen hand, det är inte så lätt, jag vet knappt vem jag är men endå så ska jag vara vuxen i alla andras ögon och bete mig som en vuxen gör?
Innerst inne är jag som ett litet barn, som vill att någon ska ta alla mina bekymmer, sorger och allt inom mig och flyga iväg med det, låångt, lååångt bort. Men det är nu  som det är bestämmt att man ska klara sig på egen hand, och jag vet inte hur de ska gå?


image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0