SOMMAR OCH (sol?)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande utav min blogg. (Vilket jag gör i stort sett varje gång jag bloggar.) Men jag har ingen tid till att skriva, förlåt mig.

Hela förra veckan var jag, Anton och Mattias i lillstugan (min stuga) hos Daniel. Vi hade det extremt mysigt, dagarna gick ut på att se på filmer, spela olika spel, äta god mat och mysa.
Midsommar firade jag med Daniel och Linda och Anton var med, så det var ett stort + i kanten.
I fredags åkte jag med Daniel och Linda till Falkenberg som vi gör varje år. Vi bodde på Skrea Camping som vanligt och Thomas, Anjelica, min mamma, mammas kompis Jeanette och hennes barn Tim åkte med dit.
Vi hade det otroligt roligt, fanns alltid något att göra!


Anton & Mattias i lillstugan.


Anton & Mattias när vi ska äta tacos i lillstugan.


Anjelica, Linda, (mamma bakom Tim) Jeanette med Alva i famnen och Tim.


Regnbåge.


Daniel & Anjelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0