FOREVER

Förlåt för mitt dåliga uppdaterande utav min blogg.

En kort sammanfattning.

I fredags sov Anton över hos mig, jag, Anton & Mattias spelade nintendo 64 hela natten. Snacka om att vi tre inte klarar av att spela det, iaf inte jag och Anton, vi blir ju fan sura på riktigt när vi "förlorar", hah!
På lördag morgon packade vi ihop våra saker och åkte till havet, det var underbart. Efter havet lämnade vi av Anton hemma hos sig och därefter åkte jag till Daniel och Linda. Jag och Daniel tog som vanligt våra egna lilla upptäcksfärder mitt i natten och vi kom inte "hem" förräns vid halv 4 på natten ungefär. Jag skulle sova i husbilen ensam, så jag gick och la mig där, men då kom lilla gulliga Anton och la sig där med mig, då blev jag glad.
På morgonen gick Anton hem och jag var hos Daniel och Linda hela dagen, badade i Tindras lilla pool med mera. Vi sju tiden var jag hemma. Kajsa tog 21:00 på bussen till mig, därefter begav jag och hon oss till Anton för att sova (för på morgonen skulle vi ta bussen hem till Maria i Rävlanda och Anton har en aning närmre sin busshållplats än jag)
Vi såg på nån sjuk film? Men sedan bytte vi till Heartbreak Hotel, fast jag och Anton somna och Kajsa berättade hur tråkigt hon hade haft det när hon inte kunde somna och hon låg där helt själv, förlåt Kajsa! Hah.
Men iaf, på morgonen tog vi tio över nio bussen till Maria, och hos Maria, hade vi vattenkrig, och någon karoke tävling, vi åt god mat och solade. Det var vädligt mysigt måste jag säga! Efter Maria så tog klassen bussen hem och jag hängde med Anton hem, vi åkte bland annat flakmoppe, haha!
Och idag, så har jag varit i skolan och solat lite på altanen nu. Underbart väder, men ibland blir det, LITE för varmt .. (förlåt, jag ska inte klaga)

föralltid


På väg hem till Maria med klassen.Söta Kajsa.Lite folk ifrån klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0