MINA HÄLSNINGAR IFRÅN KLASSEN

Jag har fått hälsningar ifrån alla i klassen (förutom Drevik, men han ska allt få skriva) och här kommer bilder på dem:

hälsningar

hälsningar

hälsningar

Den texten som ni ej kan läsa på bilden ovanför översätter jag här:

"Va fint du ler, Malin Linnér" / Prim

"Malin, jag är så glad att jag träffade dig. Du finns alltid där för mig. Det spelar ingen  roll hur sur eller arg jag är, du lyssnar alltid. Glöm mig inte, vi måste fortsätta ses. Jag älskar dig" / Johanna

" Många bra och dåliga minnen har jag haft med dig. Jag kommer sakna att inte träffa dig varje dag men vi MÅSTE träffas ändå! När jag är 40 år lovar jag att handla i din blomsteraffär. Du är underbar. PUSS & KÄRLEK" / Kajsa
"ps: glöm mig inte. ds"

Fy fan vad jag kommer sakna mig klass, usch! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0