I WILL MISS YOU

Hallo allihopa!

Idag skulle jag egentligen varit ute på Vrångö med klassen, men när jag & Anton vaknade upp imorse och hörde hur det blåste ute, så bestämde vi oss för att skita i att åka med, + att jag visste att knappt hälften av klassen skulle med så det hade ändå inte givit oss någonting. Så idag har dagen bestått utav att sova, hjälpa Anton med att sortera allt vad han ska spara i sina pärmar ifrån skolan och sett på film. Väldigt mysig dag (men vinden skrämmer mig nästan).

När jag tänker på morgondagen får jag en klump i min mage, det är en klump av ledsamhet men ändå glädje. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Imorgon kommer jag gråta, det är jag nästan säker på, för nu ska jag lämna de människorna jag umgåts intensivt i 4 år med, jag ska lämna det stället där jag känner mig trygg, för att sedan bli minst på en ny skola och inte känna någon i min klass. Usch, det är hemskt!
Det som känns bra är att jag får mina betyg imorgon (hoppas dem är helt OK), och sedan är de SOMMARLOV!!!

9c jag vill bara att ni ska veta, att ni betyder enormt mycket för mig, allihopa! Jag kommer sakna att inte få träffa er varje dag. Fan vad jag kommer sakna er. VI VAR BÄST, eller vad säger jag: VI ÄR BÄST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0