DANSAR ALDRIG NYKTER

Jag har vart med Anton hela långa helgen, och det har varit underbart. Vi har solat, badat och en massa mer roliga saker. As bra helg! Jag älskar dig.


Idag i skolan så städade vi våra skåp, jag slängde alla mina mappar och sparade bara alla prov och arbeten. Och gud så mycket vi gjort under våra 4 år på Önneröd! Min portfolio pärm är proppfull, går knappt att öppna den längre för den är så full med massa papper. Vi fick diplom utav Maria också, det var gulligt!


 Imorgon ska vi till Vrångö, samlas 09:00 vid saltholmen, tur som jag har så får jag åka med Johanna dit. (Kajsa och Anton får med åka med henne) snällt av henne tycker jag. Hoppas bara det är fint väder imån då (smhi verkar ändra sig
hela tiden med väderprognosen.)


mamma, förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0