BLANDADE KÄNSLOR

Igår kom Helen, Kajsa & Johanna till mig i min "lillstuga". De hade med sig pizza, och vi hade det allmänt mysigt när vi satt där och åt. Efter många om och men, "tvinga" de med mig till Mönlycke, vi träffade Järvu, Emil, Aron, Jesper och Hampus på bussen. (Det var visst planerat, men inget jag visste något om.) Men vi var bara i Mönlycke en stund, sedan bestämde vi oss för att dra hem. Jag kan säga att det var en kväll full av sorg för min del, och det drog ner alla andra med. Förlåt för det. Vi stack först hem till Hampus, men hans bror låg och sov och skulle jobba tidigt nästa morgon, så då bestämde vi att vi skulle dra till mig och det gjorde vi. Hos mig såg vi på film, sedan fick vi för oss att göra anden i glaset, det gick väl sådär? Johanna var iaf livrädd, det fick mig lite gladare att se henne rädd och skrämma henne, (förlåt Johanna) Sedan stack alla killar runt 02:00 utom Jesper, så vi låg vakna till 04:00 och gjorde sanning eller konsekvens.
Just det, glömde lägga till, typ ALLA våfflade sitt hår med mitt våffeljärn, så killarna hade med "våffelhår" och Mattias tyckte det var fint, hah! :)

Idag följde jag och Johanna med Kajsa hem, och åt frukost, sedan betsämde vi oss för att gå ner till sjön, men det var svin kallt där verkligen! Så efter en stund stack vi därifrån, och Kajsa och Johanna följde mig en bit till mormor, där vi sa farväl till varandra, (det var sorligt).

Det är hur mina dagar varit, här kommer lite bilder ifrån igår och idag.


Kajsa & Johanna


Helen


Anden i glaset!


Gonatt, flickor!


Kajsa & Jag, hos Kajsa.


Kajsa & Jag

Kommentarer
Postat av: Johanna Stomberg

Gumman, om det gjorde dig glad va det helt lungt:)

BTW, fint att ja har min tröja åt fel håll, haha!

2008-07-22 @ 23:14:30
URL: http://johannastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0