JAG SAKNAR VARENDA KOTTE

Jag är sjukt trött på min blogg design nu, måste ske en förändring snarast!
Förlåt att jag uppdataerar dåligt, men jag sitter aldrig vid datan nu för tiden typ.

Jag har varit nere i Ängelholm med Daniel och Linda i några dagar, och sedan har jag i stort sett spenderat den andra tiden med Anton. Igår var jag, mamma, Mattias & Anton på vattenpalatset i lerum, det var skoj!

För tillfället mår jag skit dåligt, ont i huvudet och mår illa, hoppas det går över, tog nyss en tablett.
Och en till sak, jag saknar min klass 9c så jag kan börja gråta utav det! Jag drömmer om er i stort sett varje natt ska ni veta! Jag saknar er allaihop jätte jätte mycket! Vi måste anordna en klassträff/fest och det är snarast!!!


All kärlek får ni min "gamla" klass - 9c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0