JUST A DREAM

Vi har en dröm bok här hemma.
Så drömmer man något speciellt och kommer ihåg det sedan när man vaknar, så kan man ta dröm boken och slå upp det man drömde om. Igår natt drömde jag att jag snodde pengar utav mamma.
Så jag slog upp "tjuv" i drömboken för under kategorin "pengar" så stod de ingenting om vad som menades om man snodde pengar. Så det blev att jag slog upp "tjuv" istället.
Och där stod det att drömmer man att man snor någonting av någon så kan det betyda att man kanske kommer göra något som man egentligen vet är fel.
Jag tänkte inte mer på det just då.
Men senare på kvällen, kom jag & tänka på det igen, när jag redan gjort det som jag visste var fel.


Då kom jag & tänka på hur rätt tolkningar av drömmar kan ha, det är nästan läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0