DÖDEN KAN VARA EN UTVÄG

Jag vill inte skriva något om mina känslor här, för det kan misstolkas av allt och alla.
Och det vill jag inte, så därför håller jag de inom mig.
Men det jag kan säga är att,- jag mår inte bra, fast det tror jag folk ser på mig, fan :/

Kajsa sa att hon tyckte min blogg var tråkig och typ deprimerande, men grejen är att en blogg kan inte vara rolig och bra om det aldrig är roligt och bra i personen som äger bloggens liv.
Så känns det iaf, så min blogg kommer nog fortsätta vara så här deprimerande, ett bra jävla tag framöver är jag rädd, men jag tvingar inte er att läsa den?
Jag skriver mer här för min egna skull, så man kan känna att man får "skriva" av sig. Sedan är det upp till er som läser om ni vill läsa eller inte.


That's it, BYYYYYYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0