SLÄPP ALDRIG TAGET

Jag har bestämt mig för att jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg.
Vi får se hur det går, men jag ska försöka.

Igår kväll var jag med Anton, och det var mys.

Idag har jag & min broder suttit en stund ute i solen och bara njutit, det var underbart!
Vi har också städat en hel del, möblerat om i storarummet och sådant inför imorgon. (jag ska ha mitt "kalas" imorgon nämligen.)
Jag har städat och ordnat bland mina kläder, så nu har jag as bra ordning på dem. Fast det kommer nog inte vara så länge är jag rädd.
Jag har bakat 2 äpplepajer och en kladdkaka. 1 äpplepaj och kladdkakan är för imorgon, men jag var ju bara tvungen att göra 2 äpplepajer så jag och Mattias kunde få äta en redan idag! Haha!
Jag har även städat ute i friggeboden. Så jag har vart duktig idag!
Sedan har jag väl bara suttit inne & beklagat mig till mamma att jag har urtråkigt, men sånt är livet ibland!

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0