LJUSET SYNS BARA I MÖRKRET

På gympan idag spelade vi rugby, fan va skoj det var!
Bara en aning panik fick man när man tog sats och sprang med bollen, eller iaf jag. HAHA!

Så åkte man hem efter skolan,
(efter att alla stått utanför toan och väntat på att jag & Anton ska komma ut), let it be liksom?!
Men iaf, så åkte man hem, när jag kommer hem och går av moppen, kommer jag på att jag glömt So:n i skolan. Fy fan va irrterad o sur jag blev, så det var bara att palta på sig ännu mer kläder sätta sig på moppen och köra till skolan igen och hämta So:n. Fan jag har kört 4 mil idag!

Nu ska jag snart ta mig i kragen och börja plugga inför första världskriget provet vi har imorgon. Fan ge mig ork.

Och, dra åt helvete! :)

Drevik, Mattsson, Olin <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca axelsson

OCH så såg du mig gå frn skolan den dagen hihih. hallo du vet när jag körde ut me moppen från amanda ( för jag stälde den ju där) så åkte du ner för backen så jag gasade som ett as för att jag skulle komma i kapp dig men de sket sig haha ;)

2008-03-01 @ 13:21:59
Postat av: Malin

Vahh? :d vafan, jag typ tittade efter dig, om du hade fortsatt gå eller inte, men de hade inte blev typ besviken :P haha ! :D

2008-03-01 @ 15:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0