FRÅGOR

Favorittidning: Blandat
Bästa saken som händer i sommar: än så länge är det nog att åka till Falkenberg
Favoritplagg i garderoben just nu: min nya tröja
Längd: 169 cm
Byter gärna garderob med: -
Vanligaste färgen på mina kläder: olika
I sommar kommer jag att gå klädd i: shorts, linnen, bikini
Men absolut inte i: långa kjolar
Byxa eller kjol: beror på vilket humör man är på
Sminktips till allmänheten: va neutral, haha!
Senast utlästa bok: jonas gardell
Mitt rum kan beskrivas som: stilrent
Mig själv med tre ord: Påhittig, envis & alltid hungrig
Jag tränar: inget
Jag ville bli när jag var liten: polis, och delfin skötare
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: både glad och (ledsen)
Är det nåt du absolut inte äter: äter helst inte pyttipanna
Kläder just nu: morgonrock ;D
Vad sa du senast: "ja det gör jag, puss"
Fisk eller badkruka: helt klart fisk, älska att bada liksom :D
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du nåt instrument: haha nej.
Morgon- eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA
Sparare eller slösare:  både och
Bästa film: the notebook
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: nja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ytterst lite
Snarkar du? nej
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: fästingar
Största svaghet: säger nej för ofta
Det här är jag bra på: jag vet inte
Bästa bok? Simon & Sophie
Vad vill du jobba som? Florist
Chips, morötter eller godis? gillar inget utav det
Pizza eller hamburgare? hamburgare, men äcen pizza är gott!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? nja, kanske pierca
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : helst välstädat, men detär nått mittimellan
Gungar du på stolen? bara i skolan
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Gillar du att sjunga? nja
Anser du att du är stark? jorå, jag klarar mig
Använder du knark? japp, varje dag! :) SJÄLVKLART INTE
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? nej jag har ingen besatthet tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0