BIRTHDAY

Idag fyller jag 16 år! :) 
Och jag säger bara det, tiden går enormt fort! Tänk liksom att det var 16 år sedan jag föddes ...

Anton sov hos mig inatt. På morgonen gick han upp och gjorde frukost på sängen åt mig.
På tallriken skrev han "I LOVE U" med tomatpure. Så jäkla gulligt!
Jag fick en jätte fin ring av honom, och så fick jag ett jättefint halsband av honom också. Han är bäst!
Är sjukt glad att jag spenderade min dag med Anton, för då blev denna dagen riktigt bra!
Tack för att du finns Anton, och tack för ALLT, jag älskar dig!

Jag har även fått 2 trisslotter idag, och jag vann 75 spänn på den ena! Bättre än inget!
Sedan har jag fått halsband, örhängen och ett armband av mormor + en jätte bra "dammsugare" som jag kan ha här ute i friggeboden, så jag slipper kämpa med att bära ut vår klumpiga dammsugare där inne från hela tiden. Underbart! Sedan har jag även fått lite pengar :)

På lördag ska jag ha mitt "vuxenkalas" och då ska jag få min present ifrån Lasse, Sanna, David, Daniel, Linda, Tindra, Alva, mamma & Mattias. Alla dem har visst slått ihop sig och köpt något till mig.
(jag tror jag vet vad det är redan ;D)


Tack till alla er som grattat mig idag!  <3

image57


Kommentarer
Postat av: Sofia L

vad fick du för en grej sen då, av dom du skrev om på slutet? :P

2008-02-25 @ 15:56:50
URL: http://skl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0