ALDRIG UTAN DIG

För tillfället känns allt helt okej faktiskt, det är underbart för så har det inte kännts på väldigt länge vill jag lova, men det vänder säkert snart, ingenting är bra för länge, men hoppas jag har fel! 
Men imorgon ska jag till en person och prata, men jag vet fan inte vad jag ska säga.
Men jag hoppas det löser sig när jag väl sitter där.

Idag så gick brandlarmet i skolan, jag trodde det var en övning så som skolan gör ibland, men det var det tydligen inte för när vi stod där ute och hade stått där i ungefär 10 minuter så kommer en brandbil med hög fart och blinkande blåljus. Det var tydligen någon som hade smällt en raket inne i skolan.
Det som var dåligt med det hela var att jag frös som ett as fast jag hade jacka på mig, men det bästa var att vi missa en del av engelskan och missa 10 minuter av tyskan.
Men kul för vår äckliga fattiga skola som redan är as fattig att behöva pröjsa ut 5000 bara för "falskt alarm".
Men men, om bara skolan vart rikare ..

Anton åkte precis hem, vi skulle typ gå och vila en stund förut, det sluta med att båda somna! Så vi har sovit middag idag, men det var skönt.
Vi lagade mat också, och det blir ju som det blir när det är jag & Anton i ett kök, mycket skratt i alla fall!
Sedan gjorde vi väl lite andra saker som är helt ointressanta för andra folk att ens veta. 

Men jag säger bara det:
Aldrig utan Anton Drevik <3
Han som känner mig innan och utantill.

image55

Kommentarer
Postat av: din.

det kommer gå bra hjärtat .

2008-02-05 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0