JULAFTON





Blandade bilder från idag. Saga ser sjukt sur ut på tredje bilden, men hon tyckte inte alls om sin rosett, som jag envisade henne att ha på sig (dumma mig) hah :)

Min farfars bror kom på besök idag på förmiddagen, utklädd till riktig tomte! Hah, det var kul. (Han hade vart hos Tindra och dem innan).
Den va en bra julafton, vi fira den här hemma med mammas bror och hans fanilj plus hans fru Sannas föräldrar, god mat åt vi också! :)

Första bilden utav "julklapparna" fick jag av Lasse, Sanna och David, Bodybutter "saker" :)
Andra bilden är ifrån; mamma :)
Tredje: från Anton :)
Fjärde: Från min lilla bror, haha :) Mattias.
Femte från Daniel och Linda, Tindra, Alva (nästan bara saker till Saga) ;) (bra att ha) :)
Sjätte: från mormor + 100 kronor som ej är med på bild :)
Sjunde: Efi & Raivo (kom på nu att jag glömt fota de kläder jag fick utav dem med (kommer nu någon dag på bild här i bloggen)!
Åttonde: 100 kronor utav Sannas föräldrar :)
Nionde: choklad grej utav Bernt och Barbro (min pappas farbror/ farfars bror) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0