SLUT

I lördags var jag i skogen med Daniel, Tindra och Saga, vi grillade typ korv och sådant mysigt! :)

Igår va jag med Johanna, hon kom hem till mig, och sedan åkte vi hem till henne och åt kina mat som hennes mamma hade köpt, jätte gott :) Sedan hyrde vi en jätte bra film (minns dock ej va den hette), den va bra iaf! :) Sedan gjorde vi iordning där jag skulle sova och gick och la oss, vi låg och prata till 04:00 inatt! Och jag tvingade upp Johanna 10:30 idag, hah! Vi åkte in till stan och Kajsa hakade på, det var mysigt! ;)
Men nu är jag SJUKT trött, imorgon blir det tjejmiddag hos Helen, och det nya året ska invigas med mina bästa vänner, det känns skönt!

Bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0