rädda mig

Är jag förvånad? Nej, snarare sjukt besviken och ledsen.

Idag stack jag från skolan efter partihallarna, orkade inte va kvar. Va hemma vid halv ett. Har prov imorgon, försökt plugga, men ingenting fastnar. Jag skiter i det, orkar inte.

Jag är sjukt trött på hela jävla livet, känner ingen livslust, ska det vara så i en snart 17 åring flickas liv? Jag tror inte det, nåt är fel, allvarligt fel. Jag bryter fan ihop. Jag hatar livet.
Jag måste ta tag i detta, få hjälp av någon, men jag hatar det, men det är nog ett måste. 

Kommentarer
Postat av: kajsA

LÖRDAG!!!!

2008-12-03 @ 19:09:30
URL: http://klm.blogg.se/
Postat av: Cathrine lindgren

Du och jag måste snacka ! <33

2008-12-03 @ 23:52:02
Postat av: johanna savklint

jag finns Malin!<3

2008-12-07 @ 17:29:42
Postat av: tallica

det händer då och då att man mår så här...inget ovanligt eller konstigt. om du kan så tycker jag verkligen att du ska prata med någon! vissa tycker att det är jätte skönt att få ventilera lite...allt löser sig alltid, det är bara vägen dit som är jobbig! det positiva ur det här är att du får känna av så mycket styrka du inte visste att du hade! hoppas det blir bättre snart!

2008-12-08 @ 22:50:23
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0