PHONE

Jag är stolt över mig själv idag!
Fick reda på mitt senaste prov ifrån floristkunskapen, MVG var mellan 24-25 (Åsa sätter det väldigt högt) och jag fick 24,5!!! Och på förra provet fick jag 31/31, liksom, hallo, jag har blitt MVG brud i det där jävla ämnet! Så stolt över mig själv, då det kändes som att färglära provet blev sådär. Bra jobbat Malin!
Och på svenskan idag hade vi betygssnack, han hade inget att säga om min uppsats, den va super bra, och han sa att jag inte har svårt att utrycka mig i språket, att jag va jätte duktig. Han sa även att han tyckte jag tillförde klassen mkt genom att jag ofta kommenterrar allt och kommer med bra synpunkter och han sa att på bokredovisningen att jag va den som pratade mest och kom med intressantast frågor osv. BRA MALIN LINNÉR!
Och idag fick vi göra buketter, jul buketter i skolan, och vi fick ta hem dem av Åsa som en "julklapp", mamma blev iaf glad! (bild nedan).


Och så när jag och mamma skulle gå på lång promenad med lilla Saga förut, vi va ute en timme och gick MINST 4 km, så kommer vi hem igen, de har precis blivit mörkt ute, så känner jag i min jackficka, INGEN MOBIL!!! Och jag va säker på att jag haft den med mig!! Så vi får lämna Saga här hemma och ta med oss ficklampor och gå exakt samma väg som vi gått (de vill säga i skogen, hoppa bland olika bäckar, gå på vägen osv) Vi letar och letar, jag ringer och ringer så mycket jag kan ifrån mammas mobil för att höra den eller se den lysa.

Men efter ungefär en timme ger vi upp och börjar gå hem igen, och då ser jag ett sken 20 meter framför mig ensam där på vägen!! Jag springer fram och hittar min äslkade mobil (och då hade vi ändå gått förbi mobilen en gång innan, när vi började leta men ej sett den) vi hade tur! Ååh, jag blev så glad, för började tänka på hur jobbigt de skulle va att fixa fram en annan mobil, byta nummer, få allas nummer osv.
Jag och mamma fick en jävla promenad iaf, första gången vi kom hem och jag upptäckte de med mobilen så va klockan runt 4 nånting, och sen när vi kom hem igen, efter att ha letat va den 5 eller nått, vi va liksom ute en timme extra, men de va värt de, eftersom vi hittade den till slut!! Jag hade 47 missade samtal ifrån mamma, hah!

Älskade älskade mobil <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0