JAG FALLER OCH FALLER, SKA DU RÄDDA MIG ELLER INTE?

Jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska tycka eller vad jag ska tro.
Det enda jag kan göra är att hoppas, för mitt hjärtas skull. Men hjärnan ballar snart ur, min kropp med.

Idag var jag hemma från skolan, eftersom jag ändå bara skulle vart där i typ 5 minuter och få höra mitt betyg och sen sluta, så jag sket i det. Gick upp lika tidigt som vanligt ändå, men det gjorde inget.
Jag fick solo i posten idag, nu ska jag gotta ner mig i min säng och läsa den!

o l y c k l i g   är nog det enda ordet som stämmer in på mig just nu.

Lilla Saga räddar mig om dagarna iaf, men varför fattar ingen..?



Önskar att jag föralltid fick ligga i din famn,
med mitt huvudet emot ditt bröst,
och höra ditt hjärta slå.
Med dina armar runt min midja,
och drömma om oss två.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0