FÖRR I TIDEN

Jag satt precis och läste igenom min blogg, från det att jag startade den i juni 2007.
Exakt för ett år sen, mådde jag lika dåligt som jag gör nu i stort sett.

Jag har tappat min gåva, att kunna skriva ur olika perpektiv så att alla förstår än. Jag fick ut mina känslor på ett så bra sätt förr, jag var verkligen jätte bra på att skriva, när jag satt här nu och läste tänkte jag: "är det verkligen jag som skrivit det där?", för nu förtiden så har jag tappat förmågan. Något har släckts inom mig. Men jag ska verkligen kämpa med att bli så bra på att skriva igen. Jag vill verkligen det.

Man kan inte äta av kakan, men samtidigt ha kvar den, tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0