FOREVER AND EVER

Blev visst mycket bloggning idag för min del. Men var inne och kollade Kajsas blogg nu, från det att hon startade den. Hittade en fin text hon skrivit till mig.

Malin linnér, när tiderna är svåra kommer jag finnas där. ALLTID,
jag lovar. jag vet att ibland kan man känna att det aldrig kommer bli bra igen,
man har bara lust att dö,försvinna, gräva ner sig. men det kommer bättre tider,
det går upp och ner hela tiden. jag vill bara att du ska veta att jag lämnar inte din
sida någonsin. jag kommer stötta dig så länge du vill!
Jag älskar dig och kommer alltid göra! sanna ord.

Jag kommer föralltid att älska dig Kajsa, bästa vän / Malin.




Kommentarer
Postat av: kajsa

<3



still mean it.

2008-12-19 @ 13:53:06
URL: http://klm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0