FINNS TOMTEN?

20 Decemeber - 4 dagar kvar till jul.
Skulle åkt till stan med Kajsa idag och handlat alla återstående julklappar, men Kajsa mår inget vidare, så det blir inget med det. Men men.
Jag har ungefär 5 julklappar kvar att köpa och jag är stolt över mig själv då jag sparat pengar väldigt länge för att ha råd med julklappar. Alltså, har inte köpt något till mig själv på jätte länge (köpte dock min nya klänning, men den va jag värd!)

Jag behöver en spets tröja och jag behöver ett par spets leggings/tights.
Får se om jag kommer iväg imorgon och få handlat, börjar få panik!

Puss!


bara för det är vinter nu, ensvisas jag med att lägga upp en bild från sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0