-

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat på sjukt länge, men ibland har man bara ingen ork!

Igår var jag hos Johanna, hon fyllde 16 år, grattis! Vi var väl 9 tjejer och vi gjorde våra egna pizzor, åt tårta och glass, supergott! Framåt kvällen så skulle (vi) dra till pixbo, men det går typ inga bussar hemdärifrån sen förräns 7på morgonen eller vad Helen sa till mig, så jag kände att jag vill inte vakna upp på morgonen hos någon man knappt känner och liksom ha det över mig att ta mig hem också, det är inte värt det kände jag igår, så när de andra åkte dit, så tog jag 23:00 busssen hem, och lika bra var det. Underbart att vakna upp i sin egna säng och känna sig hemma, hah!
Kvällen va bra, så länge jag va med iaf.

Idag ska jag iväg på middag, ser faktiskt fram emot det :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0